26 juli 2019

Here comes the summer .....

Opeens is het zover. Het aantal nieuwe release beperkt zich tot een handjevol en het aantal lezers stort flink in. De behoefte aan nieuwe muziek is even verdwenen, want hoe vaak heb ik de beste albums van 2019 eigenlijk nog beluisterd na het plaatsen van de recensie?

De komende 3-4 weken doet de krenten uit de pop het daarom wat rustiger aan. Even niet iedere dag een nieuw album, even geen nieuwsbrief.

Ik ga zelf wel terugkijken op de eerste maanden van het muziekjaar 2019 en als ik daar toch mee bezig ben kan ik daar natuurlijk prima verslag van doen. De komende weken daarom aandacht voor:
de 1
van de eerste helft van (20)19.

Niet per se de beste albums van 2019 tot dusver, maar wel de albums die ik het meest heb beluisterd en de albums die nog wel wat aandacht verdienen.

Heel af en toe komt er ook nog wel een release uit die te mooi is om te laten liggen. Ook die zie je de komende weken verschijnen op de krenten uit de pop. Kom dus zeker met enige regelmaat langs. Erwin Zijleman