01 januari 2019

Een prachtig (muziekjaar) 2019 gewenst


Ik wens alle lezers van deze BLOG een prachtig 2019 toe en hoop natuurlijk dat het ook een heel mooi muziekjaar gaat worden. 

De afgelopen vijf jaar voerden Aldous Harding, Allison Moorer, Beau,  Julien Baker en Kacey Musgraves mijn jaarlijstje aan. Wordt het in 2019 weer een vrouw en welke andere mooie krenten zijn er volgend jaar in de pop te vinden? 

De komende twee weken moeten we het nog doen met de releases van 2018, want de eerste nieuwe releases duiken pas over een kleine twee weken op. In de glazen bol zie ik al nieuwe platen van Sharon van Etten, The Delines, Joe Jackson en Mercury Rev opduiken, maar de lijst wordt de komende weken vast flink gevuld met andere op zijn minst veelbelovende platen. Ik ben benieuwd. Erwin Zijleman

Vanmiddag al weer een nieuwe krent uit de pop (wel een uit 2018), maar nog even naar mijn platen van het jaar van de afgelopen vijf jaar luisteren kan natuurlijk ook.