01 januari 2021

Happy 2021 !!


2020 zit er op. Een jaar om snel te vergeten, al had ik een flinke stapel albums echt niet willen missen. Het is nu 2021 en dat betekent helaas niet dat alles opeens anders is, maar er lijkt licht aan het einde van de tunnel. 

Het muziekjaar 2021 lijkt vooralsnog rustig te beginnen. Zelfs in de week voor kerst kwamen er nog jaarlijstjeswaardige albums uit, maar voor januari is er nog niet overdreven veel aangekondigd, al zie ik al wel wat lichtpuntjes. 

Gelukkig heb ik mijn handen nog vol aan een stapel prima albums uit 2020, dus vanaf morgen weer gewoon nieuwe krenten uit de pop en direct een hele mooie ook. Voor vandaag: de beste wensen voor 2021!

Voor iedereen die hem nog niet heeft gezien, nogmaals mijn jaarlijstje met mijn favoriete albums uit 2020:

Erwin Zijleman

Ook bijzonder: 

TOP 10: AFGELOPEN JAAR